DOSTAWA

Nasze produkty wykonywane są ręcznie dlatego czas realizacji zamówienia wynosi od jednego do pięciu tygodni. Korzystamy z usług zaprzyjaźnionych przewoźników, czas dostawy to 5-7 dni roboczych od momentu wysyłki. Jeśli zależy Ci na wcześniejszej dostawie – skontaktuj się z nami, chętnie sprawdzimy możliwości szybszej realizacji zamówienia. 

Koszt dostawy zostanie naliczony automatycznie i będzie uwzględniony w końcowej kwocie Twojego zamówienia. Meble przyjadą do Ciebie złożone w całości, bez konieczności ich montażu. Dostawa powyżej 2500 złotych jest u nas darmowa na terenie całej Polski. Nie obejmuje wniesienia mebli. Możesz dodatkowo zamówić taką usługę – by ustalić szczegóły prosimy o kontakt.

ZWROTY

Wszystkie produkty będące w ofercie naszego sklepu są objęte gwarancją producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Sklep Zetpety zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku, gdy dany produkt był wykorzystywany zgodnie z zaleceniami producenta i posiadał wadę techniczną. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń związanych z codziennym użytkowaniem produktu, takich jak zadrapania lub zarysowania, lub usterki wynikające z nieprawidłowego użytkowania czy złej konserwacji.

Wszystkie produkty będące w ofercie naszego sklepu są objęte gwarancją producenta na okres 12 miesięcy od daty zakupu. Sklep Zetpety zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku, gdy dany produkt był wykorzystywany zgodnie z zaleceniami producenta i posiadał wadę techniczną. Gwarancja nie dotyczy uszkodzeń związanych z codziennym użytkowaniem produktu, takich jak zadrapania lub zarysowania, lub wynikających z nieprawidłowego użytkowania.

Przed wysłaniem towaru w celu reklamacji, należy skontaktować się telefonicznie- numer telefonu +48 600420869 lub mailowo: zamowienia@zetpety.pl – w przeciwnym razie reklamacja nie będzie rozpatrzona. W zgłoszeniu Klient powinien dokładnie opisać wadę, podać datę zakupu oraz określić swoje żądanie. Klient w odpowiedzi zwrotnej otrzyma informacje dotyczące przesłania wadliwego towaru do sklepu Zetpety. Reklamowany produkt należy przygotować do wysyłki przez umówioną przez sklep Zetpety firmę przewozową, która odbierze towar w uzgodnionym terminie.

Sklep Zetpety po otrzymaniu przesyłki i uznaniu reklamacji za zasadną dokona zwrotu całkowitego kosztu wraz z dostawą nie później niż w terminie 14 dni.

W przypadku reklamacji stanu produktu, który wskazuje na wadę związaną ze złym użytkowaniem, konserwacją, koszty przesyłki reklamowanego produktu ponosi Klient. Nasz sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na nasz koszt – taki produkt zostanie ponownie odesłany do Klienta na jego koszt.